Number of the records: 1  

Efektívna interná a externá komunikácia v kontexte trendov v automobilových koncernoch

  1. Title Efektívna interná a externá komunikácia v kontexte trendov v automobilových koncernoch
    TranslationThe Effective internal and external communication in the context of trends in automotive concerns
    Author infoZuzana Lukačovičová
    Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 24 (2013), s. 656-667. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * komunikácia externá * komunikácia interná * priemysel automobilový
    AnnotationMožné smery, ako by sa mohla uberať komunikácia na internej a externej úrovni pre automobilové koncerny na Slovensku v kontexte súčasných trendov v tomto odvetví.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01622-013, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 21-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.