Number of the records: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov

  1. Title Nákupné správanie spotrebiteľov v SR v kontexte relevantných vplyvov
    TranslationConsumer purchasing behavior in Slovak Republic in the context of relevant effects
    Author infoJana Majerová, Katarína Zvaríková
    Author Majerová Jana
    Co-authors Zvaríková Katarína
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 51-59. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * stratégia marketingová
    AnnotationDeskripcia jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike. Poznanie týchto faktorov je totiž spôsobilé posilniť konkurenčné postavenie značiek na trhu takým spôsobom, že manažéri budú schopní na základe ich analýzy kvalifikovanejšie odhadnúť budúce nákupné správanie spotrebiteľov a tomu podmieniť aj implementovaný marketingový mix.deskripciou jednotlivých objektívnych a subjektívnych faktorov vplývajúcich na nákupné správanie spotrebiteľov v Slovenskej republike.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.