Number of the records: 1  

Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu

  1. Title Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov - trend k marketingovému inžinierstvu
    TranslationModelling decision-making processes of marketing ma nagers - trend to marketing engineering
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3730-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * stratégia marketingová * podpora predaja * koncepcie * modely * vzorce
    AnnotationPrehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Výber a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.