Number of the records: 1  

Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku

  1. Title Postavenie public relations v komunikačnej politike podniku
    TranslationPlace of the public relations in the communicationn policy of the company
    Author infoKatarína Zvaríková, Jana Majerová
    Author Zvaríková Katarína
    Co-authors Majerová Jana
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2013), s. 80-86. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2013. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * vzťahy s verejnosťou * nástroje marketingové * podnik * reklama
    AnnotationPublic relations ako fenomén dnešnej doby. Pojem Public relations a to nielen v rámci pozitívnych definícií ale aj z pohľadu kritického. Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie. Charakteristika základných predpokladov úspešnej aplikácie tohto komunikačného nástroja.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.