Number of the records: 1
Social marketing helps to solve the social problems
Title Social marketing helps to solve the social problems Translation Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 11, č. 4 (2013), s. 49-55. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2013. ISSN 1336-3727 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * organizácie neziskové * zodpovednosť spoločenská * politika sociálna Annotation Marketing , ktorý bol vnímaný ako efektívna filozofia a poňatie riadenia oblasti zisku, posúva a rozširuje svoje hranice mimo materiálnych výrobkov a služieb smerom k inej činnosti. Moderné marketingové koncepty musia reagovať na rastúce sociálne problémy jednotlivcov i spoločnosti a ponúknuť riešenie, ako vykonať zmeny v postojoch k negatívnym sociálnym javov a k zmám správaní v cieľovej verejnosti s cieľom presadiť spoločensky žiaduce postoje a myšlienky. Poslaním Sociálneho marketingu je ovplyvniť dobrovoľné správanie cieľových skupín, s cieľom zlepšiť kvalitu ich života a zabezpečenie blahobytu pre celú spoločnosť. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2013: 1-4
article
Number of the records: 1