Number of the records: 1  

Social marketing helps to solve the social problems

  1. Title Social marketing helps to solve the social problems
    TranslationSociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 11, č. 4 (2013), s. 49-55. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2013. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing sociálny * nástroje marketingové * organizácie neziskové * zodpovednosť spoločenská * politika sociálna
    AnnotationMarketing , ktorý bol vnímaný ako efektívna filozofia a poňatie riadenia oblasti zisku, posúva a rozširuje svoje hranice mimo materiálnych výrobkov a služieb smerom k inej činnosti. Moderné marketingové koncepty musia reagovať na rastúce sociálne problémy jednotlivcov i spoločnosti a ponúknuť riešenie, ako vykonať zmeny v postojoch k negatívnym sociálnym javov a k zmám správaní v cieľovej verejnosti s cieľom presadiť spoločensky žiaduce postoje a myšlienky. Poslaním Sociálneho marketingu je ovplyvniť dobrovoľné správanie cieľových skupín, s cieľom zlepšiť kvalitu ich života a zabezpečenie blahobytu pre celú spoločnosť.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2013: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.