Number of the records: 1  

Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku

  1. Title Zelený marketing ako zdroj konkurenčnej výhody a príležitosť pre inováciu a udržateľný rozvoj v chemickom podniku
    TranslationGreen marketing as a source of competitive advantage and opportunity for innovation and sustainable development in chemical enterprise
    Author infoMartina Rypáková, Anna Križanová
    Author Rypáková Martina
    Co-authors Križanová Anna
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 5, č. 2 (2013), s. 285-296. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2013. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * chémia * marketing environmentálny * ochrana prostredia životného * stratégia marketingová
    AnnotationKrátky prierez problematiky zeleného marketingu a jeho vývoja, dôvody implementácie do podnikových procesov a definovanie „4P“ zeleného marketingu. Všetky tieto teoretické východiská sú implementované na produkt chemického podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.