Number of the records: 1  

Informačné systémy marketingu

  1. Názov Informačné systémy marketingu : technológie pre interaktívny marketing
    Autorské údajeAndrej Miklošík, recenzenti: Štefan Žák, Andrej Hriciga
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Hriciga Andrej (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2014. - 268 s. [16,58 AH]
    Vydanie1. vyd.
    ISBN978-80-225-3832-9
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * podnik * systémy informačné manažérske * moduly * inovácia * maloobchod * veľkoobchod * automatizácia * identifikácia automatická * marketing elektronický * internet * marketing mix
    Kategória EPCVysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.12, z toho voľných 10, prezenčne 2
    Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra876282, 876283, 877100-877108, 877225
    Archív EPCE14 00263-001, kópia titul. strany

    Call numberLocationSublocationInfo
    876282SEKSklad knižničného fonduavailaible
    876283SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877100SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only
    877101SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877102SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877103SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877104SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877105SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877106SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877107SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877108SEKSklad knižničného fonduavailaible
    877225SEKPobočka SEK KošiceIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.