Number of the records: 1  

Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností

  1. Title Personálny marketing v procese tvorby podnikovej kultúry spájajúcich sa spoločností
    Parallel titlePersonnel marketing in the process of the construction of the corporate culture of companies
    Author infoAnna Polednáková, Božena Hrvoľová
    Author Polednáková Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Hrvoľová Božena EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 27-34. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * kultúra podniková * akvizícia * fúzie * riadenie ľudských zdrojov * marketing personálny
    AnnotationPolitické a kultúrne aspekty integrácie ako východisko personálneho marketingu. Vplyv organizačnej kultúry na integračný proces a výkon akvizície. Alternatívne pohľady na podobnosti v kultúre. Rozdiely v národnej kultúre a cezhraničná integrácia. Strategické a kultúrne zmeny.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01893-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.