Number of the records: 1  

Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce

  1. Názov Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce
    Súbežný názovFunctions of the personnel marketing from the labor market perspective
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    PoznámkyVEGA 1/0053/12
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá marketing personálny * práca personálna * zdroje ľudské * miesta pracovné * trh práce * konkurencia * prieskum * Slovensko
    AnotáciaPersonálny marketing z hľadiska konkurencie a konkurenčných vzťahov. Klasifikácia pracovných miest z hľadiska personálneho marketingu organizácie. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu).
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 01893-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.