Number of the records: 1
Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
Title Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu Parallel title Remuneration of employees as a tool of personnel marketing Author info Zuzana Joniaková Author Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 35-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny Keywords zamestnanci * odmeňovanie * mzdy * ženy * muži * diskriminácia * rovnosť rodová * regióny * marketing personálny Annotation Odmeňovanie zamestnancov ako funkcia personálneho marketingu. Starý a nový prístup v oblasti odmeňovania zamestnancov. Faktory vplývajúce na odmeňovanie zamestnancov. Vonkajšia konkurencieschopnosť systému odmeňovania. Diskriminácia v odmeňovaní ako bariéra personálneho marketingu podniku. Rodový mzdový rozdiel. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 01893-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1