Number of the records: 1  

Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu

  1. Title Odmeňovanie zamestnancov ako nástroj personálneho marketingu
    Parallel titleRemuneration of employees as a tool of personnel marketing
    Author infoZuzana Joniaková
    Author Joniaková Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 35-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.2 - Platy. Mzdy. Honoráre. Odmeny
    Keywords zamestnanci * odmeňovanie * mzdy * ženy * muži * diskriminácia * rovnosť rodová * regióny * marketing personálny
    AnnotationOdmeňovanie zamestnancov ako funkcia personálneho marketingu. Starý a nový prístup v oblasti odmeňovania zamestnancov. Faktory vplývajúce na odmeňovanie zamestnancov. Vonkajšia konkurencieschopnosť systému odmeňovania. Diskriminácia v odmeňovaní ako bariéra personálneho marketingu podniku. Rodový mzdový rozdiel.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01893-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.