Number of the records: 1
Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu
Title Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu Translation Modelling decision-making processes of marketing managers – trend to marketing engineering Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 30 (2013), s. 7-15. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords procesy rozhodovacie * marketing * manažment Annotation Prehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00277-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 28-30
article
Number of the records: 1