Number of the records: 1  

Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu

  1. Title Modelovanie rozhodovacích procesov marketingových manažérov – trend k marketingovému inžinierstvu
    TranslationModelling decision-making processes of marketing managers – trend to marketing engineering
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 12, č. 30 (2013), s. 7-15. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2013. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords procesy rozhodovacie * marketing * manažment
    AnnotationPrehľad problematiky modelovania ako základného prístupu a trendu od konceptuálneho marketingu k marketingovému inžinierstvu. Teoretické aspekty problematiky. Kritéria výberu a charakteristika interaktívnych modelov. Význam modelovania a marketingového inžinierstva.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00277-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 28-30

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.