Number of the records: 1  

Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad

  1. Title Nation Branding as a Presentation Tool of Slovak Republic abroad
    TranslationNation Branding ako nástroj prezentácie Slovenskej republiky v zahraničí
    Author infoMichal Držka
    Author Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 180-190 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2
    NotePMVP I-13-115-00. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords štát * prezentácia * propagácia * Slovensko
    AnnotationProblematika prezentácie štátu v zahraničí. Autor zameriava svoju pozornosť na výskum oblasti nation branding-u, ktorý sa javí byť ideálnym prostriedkom na propagovanie malých štátov v cudzine. Cieľom branding-u je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to, ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Osobitá pozornosť je venovaná jednotnej prezentácie Slovenska v zahraničí s využitím nástrojov nation branding-u.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01994-014, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.