Number of the records: 1  

Prečo politika a politici potrebujú politický marketing

  1. Title Prečo politika a politici potrebujú politický marketing
    TranslationWhy Politics and Politicians Need Political Marketing
    Author infoJanka Zvončeková
    Author Zvončeková Janka EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy 2013 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 14. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice, 5. - 6. december 2013, 1. časť A - G, 2. časť H - L, 3. časť M - Sta, 4. časť Sto - Z. S. 844-851 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3802-2
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords politika * kampane volebné * strany politické * marketing politický * komunikácia masmediálna * imidž
    AnnotationNástroje, vďaka ktorým si politické strany osvojujú marketingové postupy a dokážu tak lepšie odpovedať na výzvy súčasného politického trhu. Štúdium politického marketingu môže stranám výrazne pomôcť k dosiahnutiu politického úspechu. Možnosti politického marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01994-049, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.