Number of the records: 1  

Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí

  1. Title Nation branding ako prostriedok prezentácie štátu v zahraničí
    Parallel titleNation branding as tool of state presentation in abroad
    Author infoMichal Držka
    Author Držka Michal EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document MMK 2013 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference : mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : ročník IV. : 9. - 13. prosince 2013 Hradec Králové, Česká republika. S. 3098-3108 [CD-ROM]. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2013. ISBN 978-80-87952-00-9
    NotePMVP I-13-115-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords štát * imidž * prezentácia * Slovensko
    AnnotationNation branding je ideálnym prostriedkom na propagovanie predovšetkým malých štátov. Cieľom brandingu je vytvoriť v zahraničí jedinečný obraz krajiny či regiónu. Predkladaný príspevok ponúka návod a sériu príkladov na to ako si vytvoriť správnu branding stratégiu. Prečo nastáva éra competitive identity (CI), šesťuholník CI. Jednotná prezentácia štátu v zahraničí. Ponaučenie pre Slovensko.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02034-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.