Number of the records: 1  

Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy

  1. Title Stratégia kastumizácie v podmienkach globálnej hospodárskej krízy
    Parallel titleCastumization strategy in conditions global economic crisis
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 86-92 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords podnik * zákazníci * stratégia obchodná * odbyt * marketing * kríza hospodárska
    AnnotationMasová kastumizácia je novým prístupom podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt na mieru z hľadiska diferenciácie produktu, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Teoretické východiská stratégie kastumizácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02096-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.