Number of the records: 1  

Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe

  1. Title Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe
    Parallel titleMarketing concept application in the management of state universities as a reflex to the requirements of current practice
    Author infoŠtefan Majtán, Viera Frianová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Frianová Viera
    Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 201-212 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords školy vysoké * školy vojenské * manažment * marketing mix
    AnnotationPotreba zavedenia a rozvíjania marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy – Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši. Príspevok je výstupom autormi realizovaného teoretického a empirického skúmania danej problematiky.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02096-017, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.