Number of the records: 1
Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe
Title Uplatnenie marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy ako reflexia na požiadavky súčasnej praxe Parallel title Marketing concept application in the management of state universities as a reflex to the requirements of current practice Author info Štefan Majtán, Viera Frianová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Frianová Viera Source document Ochrana hospodárskej súťaže - globálna hospodárska kríza III. : zborník vedeckých prác. S. 201-212 [CD-ROM]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3555-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy vysoké * školy vojenské * manažment * marketing mix Annotation Potreba zavedenia a rozvíjania marketingovej koncepcie v manažmente štátnej vysokej školy – Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika so sídlom v Liptovskom Mikuláši. Príspevok je výstupom autormi realizovaného teoretického a empirického skúmania danej problematiky. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02096-017, originál dokumentu
article
Number of the records: 1