Number of the records: 1
Corporate Identity as a Strategic Tool for Companies to Remain Competitiveness in Car Industry during Current Financial and Economic Crisis
Title Corporate Identity as a Strategic Tool for Companies to Remain Competitiveness in Car Industry during Current Financial and Economic Crisis Translation Identita spoločnosti, ako strategický nástroj na udržanie konkurencieschopnosti pre spoločnosti v automobilovom priemysle počas súčasnej finančnej a hospodárskej krízy Author info Otília Zorkóciová, Lenka Šimorová, Mária Šášiková Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Šimorová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Journal of Applied Economics and Business Research. Vol. 4, no. 1 (2014), pp. 3-22 online. - Burnaby : Journal of Applied Economics and Business Research. ISSN 1927-033X Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Canada systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords priemysel automobilový * konkurencieschopnosť * identita podniková * kríza * prostredie podnikateľské * správanie spotrebiteľa * Slovensko Annotation Vplyv finančnej a hospodárskej krízy na rozvoj identity spoločnosti vo vybraných podnikoch, pôsobiacich v EÚ (na Slovensku) so zameraním na výrobu osobných automobilov. Public work category ADM Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00140-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 256.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1