Number of the records: 1  

(Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore

  1. Title (Ne)pripravenosť konečných zákazníkov na koncepciu udržateľného marketingového riadenia v európskom priestore
    TranslationUnreadiness of final customers for the concept of sustainable marketing management in the European area
    Author infoGabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová, Rastislav Briestenský
    Author Pajtinková - Bartáková Gabriela
    Co-authors Gubíniová Katarína
    Briestenský Rastislav
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 26-33. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * marketing manažment
    AnnotationInštitucionálne zastrešenie politiky udržateľného (marketingového) riadenia orgánmi Európskej únie. Identifikácia pripravenosti a bariér pri prechode na koncepciu udržateľnosti (marketingového riadenia).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.