Number of the records: 1
Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí
Title Využitie vernostných programov pre zvýšenie spokojnosti a dosiahnutia vyššej profitability zákazníka hotelových sietí Translation Use of loyalty programs to increase customer satisfaction and achieve higher customer profitability in hotel chains Author info Simona Kissová Author Kissová Simona Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 1 (2014), s. 34-43. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords hotelierstvo * konkurencieschopnosť * programy vernostné * ruch cestovný * stratégia marketingová Annotation Pohľad na aktuálny stav cestovného ruchu a ubytovacích zariadení na Slovensku za posledné obdobie a taktiež prehľad a porovnanie vybraných vernostných programov prostredníctvom členských klubov hotelových sietí, ktoré majú zastúpenie hotelov v Bratislave. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1