Number of the records: 1  

Digitálny marketing podnikov v kríze

  1. Title Digitálny marketing podnikov v kríze
    Parallel titleDigital Marketing of Companies in Crisis
    Author infoMária Brezániová, Peter Štetka
    Author Brezániová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentMarketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. S. 9-25. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013 ; Marketing identity : dizajn, ktorý predáva medzinárodná vedecká konferencia / Klementis Martin ; Lukáč Michal. ISBN 978-80-8105-554-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * marketing mix * stránky webové * marketing * modely
    AnnotationSúčasný stav a miera využívania digitálneho marketingu podnikmi v slovenskom trhovom priestore. Dôveryhodnosť externej komunikácie podnikov prostredníctvom webovej stránky. Základné atribúty modelu AIDA.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00225-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.