Number of the records: 1
Digitálny marketing podnikov v kríze
Title Digitálny marketing podnikov v kríze Parallel title Digital Marketing of Companies in Crisis Author info Mária Brezániová, Peter Štetka Author Brezániová Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing identity : dizajn, ktorý predáva : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie 4. - 5. november 2013, Smolenice, Slovenská republika. S. 9-25. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013 ; Marketing identity : dizajn, ktorý predáva medzinárodná vedecká konferencia / Klementis Martin ; Lukáč Michal. ISBN 978-80-8105-554-6 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * komunikácia marketingová * marketing mix * stránky webové * marketing * modely Annotation Súčasný stav a miera využívania digitálneho marketingu podnikmi v slovenskom trhovom priestore. Dôveryhodnosť externej komunikácie podnikov prostredníctvom webovej stránky. Základné atribúty modelu AIDA. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00225-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1