Number of the records: 1  

Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Možnosti zvyšovania účinnosti marketingovej komunikácie podniku
    Parallel titleWays of Improving the Effectiveness of Marketing Communication
    Author infoKatarína Grančičová
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 107-112 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * event marketing * reklama * podpora predaja * skupiny cieľové
    AnnotationPodstata integrovanej marketingovej komunikácie. Výhody integrovanej marketingovej komunikácie. Prekážky integrovanej marketingovej komunikácie. Pravidlá zabezpečenia integrovanej marketingovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00287-010, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti492.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.