Number of the records: 1  

Spôsoby ako môžeme budovať značku

  1. Title Spôsoby ako môžeme budovať značku
    Parallel titleWays How We Can Build the Brand
    Author infoMartin Križan, Pavel Škriniar
    Author Križan Martin EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Škriniar Pavel EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2014 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác. S. 243-249 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3867-1
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie strategické * manažment značky * značky * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * siete sociálne * podnikanie zodpovedné
    AnnotationBudovanie značky - strategické riadenie značky. Spôsoby ako môžeme budovať značku. Možnosť budovania značky online. Využívanie sociálnych sietí. Podpora značky zodpovedným podnikaním. Creating shared value /CSV/, t.j. vytváranie zdieľanej hodnoty. Top najhodnotnejšie značky na svete za rok 2013. Brand management.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00287-022, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti735.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.