Number of the records: 1
Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu
Title Možnosti a problémy uplatnění pupilometrie v marketingu Translation Possibilities and problems of pupillary measurement utilization in marketing Author info Viera Vávrova, Petr Červenka, Jana Naščáková, Marcela Gergeľová Author Vávrova Viera Co-authors Červenka Petr Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Gergeľová Marcela Source document Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania : nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013, Košice. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013 / Ďuričeková Denisa ; Pružinský Michal ; Antošová Mária ; Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3731-5 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 57 - Biologické vedy Keywords inžinierstvo génové * vedy biologické * biológia * bionika * biometrika * experimenty * marketing Annotation Pupilometria je metóda merania veľkosti pupily (zornička) pri reakcii na podnet tzv. pupilárneho reflexu. Podstata a využitie pupilometrie, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady pre budúce využitie v marketingu. Experiment. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00320-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1