Number of the records: 1  

Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní

  1. Title Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní : bakalárska práca
    Author infoMartin Mornár, školiteľ: Lenka Šprochová
    Author Mornár Martin
    Another authors Šprochová Lenka (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2014. - 58 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number879516

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.