Number of the records: 1
O efektivite POP rozhoduje umiestnenie
Title O efektivite POP rozhoduje umiestnenie Author info Daniel Jesenský Author Jesenský Daniel Source document Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 19, č. 3 (2014), s. 32-33. - Bratislava : MAFRA, 2014. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords predajne * reklama * reklama inštitucionálna Annotation In-store reklama je jeden z mála segmentov marketingovej komunikácie, ktorý zaznamenáva kontinuálny rast. Firmy sú za ňu ochotné minúť až tretinu z rozpočtu na marketingovú komunikáciu. POP komunikácia musí ladiť s dlhodobou a krátkodobou stratégiou značky. Frazierovo pravidlo. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 1-6
article
Number of the records: 1