Number of the records: 1  

Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení

  1. Title Zvyšovanie úrovne kvality vzťahov so zákazníkmi prostredníctvom aplikačných riešení
    TranslationIncreasing the level of quality relationships with customers through application solutions
    Author infoJana Sekulová, Peter Ihnat, Eva Nedeliaková
    Author Sekulová Jana
    Co-authors Ihnat Peter
    Nedeliaková Eva
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 1 (2014), s. 65-73. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2014. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * podnik dopravný * doprava železničná * náklady * efektívnosť ekonomická
    AnnotationImplementácia stratégie CRM a softvérového riešenia pre danú stratégiu v podmienkach železničnej dopravy. V súčasnosti je potrebné hľadať nové cesty ako zvýšiť kvalitu služieb na železnici a prilákať zákazníkov. Jednou z ciest ako dosiahnuť zvýšenie kvality poskytovaných služieb môže byť zavedenie CRM v železničných dopravných podnikoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.