Number of the records: 1  

Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe

  1. Title Marketingový audit z pohľadu teórie a praxe
    TranslationThe Theoretical and practical view of the marketing audit
    Author infoŠárka Kličková
    Author Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 25 (2014), s. 53-65. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * audit * teória a prax
    AnnotationNový teoretický pohľad a poznatky na marketingový audit. Prezentácia výsledkov zahraničných výskumníkov.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00574-017, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 25-28

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.