Number of the records: 1
Kríza moderného marketingu?
Title Kríza moderného marketingu? Parallel title The crisis of modern marketing? Author info Bohuslava Mihalčová Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 146-151 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * spotrebitelia * kampane reklamné Annotation Problematika udržateľného marketingu. Marketing a súčasnosť. Transakčný a vzťahový marketing. Nové trendy v marketingu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00615-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1