Number of the records: 1  

Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl

  1. Title Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl
    Parallel titleThe selected marketing tools in the area of financial education among university students
    Author infoAlžbeta Thiessen
    Author Thiessen Alžbeta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 176-188 CD-ROM. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords gramotnosť finančná * vzdelávanie vysokoškolské * nástroje marketingové * marketing sociálny
    AnnotationSociálne médiá, sociálny marketing a psychologické vedy ponúkajú nové spôsoby ako zabezpečiť jednotlivcov finančnými znalosťami a zručnosťami, ktoré potrebujú. Cieľom príspevku je zdôrazniť význam marketingu v oblasti finančnej gramotnosti študentov vysokých škôl, ktorých poskytovateľom finančného vzdelávania je vysoká škola. Ďalším cieľom je zhodnotiť vybrané marketingové nástroje, ktoré slúžia na uspokojenie potreby finančného vzdelávania študentov a ako tieto nástroje menia ich finančné správanie.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00615-004, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.