Number of the records: 1
Product placement v marketingovom komunikačnom mixe
Title Product placement v marketingovom komunikačnom mixe Parallel title Product placement in the marketing communication mix Author info Anna Diačiková Author Diačiková Anna Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 34-44. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * médiá * film * televízia * produkty * značky * reklama * efektívnosť Annotation Teoretické vymedzenie Product placementu. Product displacement. História Product placementu. Product placement v historických filmoch a v novších filmoch. Rozdelenie Product placementu. Vplyv Product placementu. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť Product placementu. Cena Product placementu. Product placement v Európe a na Slovensku. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1