Number of the records: 1  

Product placement v marketingovom komunikačnom mixe

  1. Title Product placement v marketingovom komunikačnom mixe
    Parallel titleProduct placement in the marketing communication mix
    Author infoAnna Diačiková
    Author Diačiková Anna
    Source document Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 34-44. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * médiá * film * televízia * produkty * značky * reklama * efektívnosť
    AnnotationTeoretické vymedzenie Product placementu. Product displacement. História Product placementu. Product placement v historických filmoch a v novších filmoch. Rozdelenie Product placementu. Vplyv Product placementu. Faktory ovplyvňujúce efektívnosť Product placementu. Cena Product placementu. Product placement v Európe a na Slovensku.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.