Number of the records: 1  

Vznikla nová lobistická skupina: SAMO

  1. Title Vznikla nová lobistická skupina: SAMO
    Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu, výroby a distribúcie. Roč. 18, č. 8-9 (2014), s. 9. - Bratislava : SON MEDIA, 2014. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334.78 - Združovanie a organizačné formy v rámci hospodárskej samosprávy
    Keywords reťazce obchodné * združenia * lobizmus
    AnnotationPod strechou Slovensko-nemeckej obchodnej a priemyselnej komory vznikla v oblasti obchodu nová lobistická skupina, ktorú tvoria výlučne zahraničné obchodné reťazce pôsobiace na slovenskom trhu. Nové odvetvové združenie s názvom SAMO (Slovenská asociácia moderného obchodu). Členmi SAMO sú: Billa, Kaufland, Lídl, Tesco a veľkoobchod Metro.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 2-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.