Number of the records: 1
K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)
Title K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu) Parallel title The definition of the content of manager competencies in personnel marketing and the understanding by company managements in the Slovak Republic (survey results) Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 2nd international scientific conference : 10th – 11th september 2014, Ostrava, Czech Republic. S. 414-421 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2014 / Skopalová Dita ; Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3520-4 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment personálny * manažéri * zručnosti * schopnosti pracovné * kompetencie manažérske * marketing personálny Annotation Pojem kompetencia. Prieskum zameraný na vymedzenie kompetencií manažéra v oblasti personálneho marketingu. Výsledky prieskumu a diskusia. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00796-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1