Number of the records: 1  

K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)

  1. Title K vymedzeniu obsahu kompetencií manažéra v personálnom marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu)
    Parallel titleThe definition of the content of manager competencies in personnel marketing and the understanding by company managements in the Slovak Republic (survey results)
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Economics and business management in the 21st century : [proceedings] : 2nd international scientific conference : 10th – 11th september 2014, Ostrava, Czech Republic. S. 414-421 CD-ROM. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2014 / Skopalová Dita ; Prusenovská Ivana ; Economics and business management in the 21st century International scientific conference. ISBN 978-80-248-3520-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment personálny * manažéri * zručnosti * schopnosti pracovné * kompetencie manažérske * marketing personálny
    AnnotationPojem kompetencia. Prieskum zameraný na vymedzenie kompetencií manažéra v oblasti personálneho marketingu. Výsledky prieskumu a diskusia.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00796-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.