Number of the records: 1
Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study
Title Purchase Decision Criteria in Product Category of Perfumes: Empirical Study Translation Kritériá rozhodovania pri obstaraní v produktových kategóriách parfumov: empirická štúdia Author info Ľubica Knošková Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Non-food product's quality and innovations. Pp. 73-84. - Cracow : Polish Society of Commodity Science, 2014 / Adamczyk Jadwiga ; Adamczyk Wacław. ISBN 978-83-940189-8-6 Výstup z projektu KEGA 017EU-4/2013 Vzdelávanie mládeže na stredných odborných školách, zamerané na tvorbu inovácií a nových podnikateľských príležitostí
Note KEGA 017EU-4/2013 Document kind rozpis článkov z kníh Language English Country of Edition Poland systematics 159.9 - Psychológia Keywords správanie spotrebiteľa * priemysel * kozmetika * dizajn * kritériá rozhodovania Annotation Kozmetický priemysel - charakteristika trhu. Špecifiká spotrebiteľského správania na trhu s kozmetikou. Obalový dizajn a vlastnosti parfumov. Význam rozhodovacích kritérií pre spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00800-001, originál dokumentu
article
Number of the records: 1