Number of the records: 1  

Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí

  1. Title Sociální odpovědnost a partnerství v mikroprostředí
    Author infoGustav Tomek
    Author Tomek Gustav
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 24, č. 3 (2014), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2014. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zamestnancov * zodpovednosť podniku spoločenská
    AnnotationPosun v chápaní mikroprostredia, prípadne i makroprostredia ako príležitosti pre vytváranie partnerských vzťahov v prospech budovania postavenia firmy, či jej prežitia. Príčiny radikálnej zmeny pohľadu. Partneri mikroprostredí. Rozhodujúci je stále vzťah k zákazníkom. Zamestnanec sa stáva spolupracovníkom. Lojálnosť zamestnancov, jej hlavné atribúty. Zmyslom úspešného riadenia je prekročenie hraníc firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.