Number of the records: 1  

Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike

  1. Title Funkcie personálneho marketingu vo vnímaní podnikových manažmentov v Slovenskej republike
    Parallel titleFunctions of the personnel marketing in the perception of business managements in the Slovak Republic
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Societas et iurisprudentia : medzinárodný internetový vedecký časopis. Roč. 2, č. 1 (2014), s. 174-185 online. - Trnava : Trnavská univerzita v Trnave, 2014. ISSN 1339-5467
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Keywords marketing personálny * manažment personálny * zamestnanci * sily pracovné * trh práce * prieskum * firmy * Slovensko
    AnnotationÚloha personálneho marketingu. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v Slovenskej republike. Výsledky prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00879-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF727.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.