Number of the records: 1  

Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie

  1. Title Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie
    Parallel titleThe repository potential as a marketing tool of institution
    Author infoJozef Gajdoš
    Author Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentSieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe : elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov. S. [1-5], [CD-ROM]. - Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2014 ; Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe odborný workshop / Sojka Ladislav ; Mesároš Peter. ISBN 978-80-8165-046-8
    NoteKEGA 017PU-4/2013
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * školy vysoké * imidž * teória a prax
    AnnotationCiele marketingovej komunikácie vysokej školy, imidž a využívanie nástrojov PR zo strany vysokej školy. Rezervy v marketingovej komunikácii vysokej školy a identifikácia problematických oblastí. Formulovanie a podnety k zmenám.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE14 00881-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.