Number of the records: 1  

Stratégia uvedenia nového výrobku na trh

  1. Title Stratégia uvedenia nového výrobku na trh : diplomová práca
    Author infoKatarína Baďurová, školiteľ: Ľubica Knošková
    Author Baďurová Katarína
    Another authors Knošková Ľubica (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru
    Issue dataBratislava, 2014. - 72 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number881542

    File nameSizeTyp prístupu
    Príloha18.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce7.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.