Number of the records: 1
Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi
Title Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi Translation Internet Marketing in Current Business Theory and Practice Author info Štefan Majtán, Mária Spišiaková Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2014), s. 14-21. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem
Note VEGA 1/0100/13 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing elektronický * internet * stránky webové * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko Annotation Vývoj a rastúci význam internet marketingu. Web stránka ako základný komunikačný nástroj internet marketingu. Využívanie internet marketingu v malých a stredných podnikoch v Slovenskej republike - výsledky prieskumu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01023-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2014: 3
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 715.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1