Number of the records: 1  

Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi

  1. Title Internet marketing v aktuálnej podnikovej teórii a praxi
    TranslationInternet Marketing in Current Business Theory and Practice
    Author infoŠtefan Majtán, Mária Spišiaková
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Spišiaková Mária EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 3 (2014), s. 14-21. - Plzeň : Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni, 2014. ISSN 1805-0603
    NoteVEGA 1/0100/13
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing elektronický * internet * stránky webové * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * siete sociálne * podnik malý * podnik stredný * prieskum * Slovensko
    AnnotationVývoj a rastúci význam internet marketingu. Web stránka ako základný komunikačný nástroj internet marketingu. Využívanie internet marketingu v malých a stredných podnikoch v Slovenskej republike - výsledky prieskumu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01023-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext715.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.