Number of the records: 1  

Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu

  1. Title Stimuly, priestor a skryté reakcie zákazníka: možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu
    Author infoJakub Berčík, Johana Paluchová, Katarína Kleinová
    Author Berčík Jakub
    Co-authors Paluchová Johana
    Kleinová Katarína
    Source document International scientific days 2014 : improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy : proceedings of reviewed articles of [13th] international scientific conference : may 21 -23, 2014, High Tatras, Slovak Republic. S. 10-16 CD-ROM. - Nitra : Slovak University of Agriculture in Nitra, 2014 / Zentková Iveta ; Improving performance of agriculture and the economy : challenges for management and policy International scientific conference. ISBN 978-80-552-1187-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords neuromarketing * správanie spotrebiteľa * emócie * komunikácia
    AnnotationNeuromarketing je ďalší sofistikovaný odbor marketingového výskumu, ktorý umožňuje detailnejšie rozpoznať postoje zákazníka a identifikovať dôvody, prečo k daným procesom v jeho správaní dochádza. Neuromarketing sa zaradil na popredné miesto svetového marketingu, poskytuje presnejšie výsledky a firmy, ktoré využívajú neuromarketing sú dvakrát úspešnejšie, ako tie ostatné. Možnosti uplatnenia neuromarketingového výskumu v podmienkach Slovenskej republiky.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.