Number of the records: 1
Metodika hodnotenia výkonnosti vernostných programov
Title Metodika hodnotenia výkonnosti vernostných programov Translation Methodology for performance evaluation of loyality programs Author info Katarína Gubíniová Author Gubíniová Katarína Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 9, č. 3 (2014), s. 15-25. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords programy vernostné * výkonnosť * efektívnosť ekonomická * odmeňovanie * motivácia Annotation Analýza realizácie takej marketingovej aktivity, ktorej v teoretickej oblasti absentuje dimenzia sledovania výkonnosti a v praxi sú pri jej realizácii organizácie konfrontované s neefektívnosťou vynakladania predovšetkým finančných prostriedkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2014: 1-4
article
Number of the records: 1