Number of the records: 1  

Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu

  1. Title Konkurencia v odvetví predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu
    Parallel titleCompetition in the fashion clothing industry in the European market
    Author infoVeronika Hrdličková
    Author Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 18. 9. 2014 Senec. S. 40-48 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pólya Attila ; Hasan Jamal ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2014 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-3946-3
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords obchod * marketing * stratégia marketingová * politika sortimentná * odevy * značky výrobné * konkurencia
    AnnotationEurópsky trh v oblasti predaja módnych odevov a nadnárodné spoločnosti, ktoré sa úspešne etablovali na zahraničných trhoch. Charakteristika modelov riadenia a identifikácia atribútov podnecujúcich budovanie konkurenčnej výhody TOP 5 spoločností pôsobiacich v oblasti predaja módnych odevov v prostredí európskeho trhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01137-008, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF468.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.