Number of the records: 1  

Hodnotenie vysokých škôl nezávislými inštitúciami, analýza postavenia svetových, európskych a slovenských univerzít

  1. Title Hodnotenie vysokých škôl nezávislými inštitúciami, analýza postavenia svetových, európskych a slovenských univerzít
    Parallel titleEvaluation of higher education by independent institutions, analysis of the status of world, European and Slovak universities
    Author infoFilip Kováč
    Author Kováč Filip EUBFNHKET - Katedra ekonómie FNH
    Source document Determinanty formovania znalostnej ekonomiky v kontexte novej hospodárskej stratégie "Európa 2020" : recenzovaný zborník z vedeckého workshopu : Bratislava 21. 11. 2014. S. 36-51 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Gonda Vladimír ; Lennerová Ivana ; Kováč Filip ; Workie Tiruneh Menbere ; Martincová Marta ; Determinanty formovania znalostnej ekonomiky v kontexte novej hospodárskej stratégie "Európa 2020" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-3974-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0174/11 Determinanty formovania znalostnej ekonomiky v kontexte novej hospodárskej stratégie "Európa 2020"
    NoteVEGA 1/0174/1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords vzdelávanie vysokoškolské * kvalita vzdelávania * akreditácia * školy vysoké * univerzity * Slovensko * Európa * Vyšehradská štvorka * svet
    AnnotationHodnotenie kvality vysokoškolského štúdia na Slovensku. Komplexná akreditácia vysokých škôl. Hodnotenie kvality vysokoškolského štúdia vo svete. Analýza postavenia svetových univerzít. Analýza postavenia európskych univerzít. Analýza postavenia slovenských univerzít v rámci krajín V4.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01225-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF539.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.