Number of the records: 1  

Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb

  1. Title Miesto emócií v marketingovej komunikačnej politike produktov a služieb
    Parallel titleThe Place of emotions in marketing communication policy of products and services
    Author infoMária Šášiková, Lenka Škodová
    Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Škodová Lenka
    Source document Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 : [zborník príspevkov]. S. 207-220 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Hlavatý Ivan ; Červenka Peter ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3930-2
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * emócie * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky výrobkov
    AnnotationEmócie a ich význam v marketingovej komunikačnej politike. Vplyv emócií na spotrebiteľa a využitie emócií v marketingovej komunikačnej politike. Skúmanie reakcie spotrebiteľov na marketingové podnety prostredníctvom neuromarketingu. Marketingová komunikačná politika ako súčasť marketingového mixu. Trendy, značky a emócie v reklame, psychológia konceptu lovemarks. Trendy a emócie v podpore predaja, v osobnom predaji, v public relations, v priamom marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01628-024, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF673.8 KBz IP adresy EU po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.