Number of the records: 1  

Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa

  1. Title Budovanie značky a dôvery spotrebiteľa
    Parallel titleBrand building and consumer confidence
    Author infoBohumila Tauchmannová
    Author Tauchmannová Bohumila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vzdelaný spotrebiteľ a spotrebiteľská politika SR : zborník vedeckých statí. S. 115-122 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík ; Kubiš Juraj. ISBN 978-80-225-3964-7
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    NoteVEGA 1/0178/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords trh * spotrebitelia * výchova * vzdelávanie * dôvera * projekty * Slovensko * ochrana spotrebiteľa * úpravy právne
    AnnotationPríspevok je prioritne orientovaný na Národný vzdelávací projekt spoločenskej zodpovednosti zameraný na podporu stability makroekonomiky Slovenska – Kvalita z našich regiónov. Projekt sa snaží o dosiahnutie synergie a partnerstva medzi jednotlivými účastníkmi trhu tak, aby spoločne dokázali vzdelávať spotrebiteľa a vplývať na jeho nákupné rozhodnutia v prospech všetkých účastníkov trhu. Právny rámec ochrany spotrebiteľa v EÚ.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01494-011, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti942.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.