Number of the records: 1
The increasing importance of shopping centres
Title The increasing importance of shopping centres Translation Rastúci význam obchodných centier Author info Lucia Folvarčíková Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 10-17 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords centrá nákupné * zákazníci * správanie spotrebiteľa Annotation Význam nákupných centier pre európsku ekonomiku (ESTC, ICSC Europe 2008) a ich typologické rozdelenie. Kritériá pre úspešné nákupné centrum. Charakteristika obchodných centier na Slovensku. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01937-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 321.9 KB from the EU IP address after logging in article
Number of the records: 1