Number of the records: 1  

The increasing importance of shopping centres

  1. Title The increasing importance of shopping centres
    TranslationRastúci význam obchodných centier
    Author infoLucia Folvarčíková
    Author Folvarčíková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Current challenges of marketing and their application in practice : scientific articles from the international conference : 3. 4. 2014, Prague, Czech Republic. pp. 10-17 CD-ROM. - Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014 / Kolouchová Daniela ; Kita Jaroslav ; Karlíček Miroslav ; Current challenges of marketing and their application in practice International scientific conference. ISBN 978-80-87500-55-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords centrá nákupné * zákazníci * správanie spotrebiteľa
    AnnotationVýznam nákupných centier pre európsku ekonomiku (ESTC, ICSC Europe 2008) a ich typologické rozdelenie. Kritériá pre úspešné nákupné centrum. Charakteristika obchodných centier na Slovensku.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01937-012, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF321.9 KBfrom the EU IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.