Number of the records: 1  

Marketingová koncepcia pre neziskový sektor

  1. Title Marketingová koncepcia pre neziskový sektor
    Parallel titleMarketing concept in the nonprofit sector
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 7-17 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu KEGA 018EU-4/2014 Euromarketing - faktory a determinanty jednotného európskeho trhu
    NoteKEGA 018EU-4/2014
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti
    Keywords organizácie neziskové * organizácie nevládne * organizácie ziskové * spolupráca podnikov * marketing * fundraising
    AnnotationPostavenie a význam neziskového sektora v národnej ekonomike. Počet mimovládnych neziskových organizácií v SR počas rok 2002-2010. Marketingové partnerstvo ziskového a neziskového sektora. Dvojzložkový cieľový trh neziskovej organizácie. Formy účinnej spolupráce ziskového a neziskového sektora - fundraising a dobročinný marketing.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-002, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti435.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.