Number of the records: 1  

Lojalitné stratégie súčasnosti

  1. Title Lojalitné stratégie súčasnosti
    Parallel titleCurrent loyalty strategies
    Author infoMichaela Krescanková
    Author Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 241-253 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing vzťahový * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * nákup
    AnnotationVernostné programy charakterizujeme ako štruktúrované marketingové stratégie ponúkajúce výhody lojálnemu nákupnému správaniu. Cieľom je motivovať segment cieľových zákazníkov k opakovaným nákupom a vyhýbaniu sa konkurencii. Pri ich tvorbe je nutné si uvedomiť, že vernosť sa nedá kúpiť, podnik sa k nej musí dopracovať a zaslúžiť si ju. Lojalita predstavuje dobrovoľnú vernosť k firme. Spôsoby ako merať účinnosť lojalitného programu danej firmy. Lojalitné stratégie, trendy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-023, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti494.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.