Number of the records: 1
Lojalitné stratégie súčasnosti
Title Lojalitné stratégie súčasnosti Parallel title Current loyalty strategies Author info Michaela Krescanková Author Krescanková Michaela EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 241-253 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing vzťahový * programy vernostné * lojálnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * nákup Annotation Vernostné programy charakterizujeme ako štruktúrované marketingové stratégie ponúkajúce výhody lojálnemu nákupnému správaniu. Cieľom je motivovať segment cieľových zákazníkov k opakovaným nákupom a vyhýbaniu sa konkurencii. Pri ich tvorbe je nutné si uvedomiť, že vernosť sa nedá kúpiť, podnik sa k nej musí dopracovať a zaslúžiť si ju. Lojalita predstavuje dobrovoľnú vernosť k firme. Spôsoby ako merať účinnosť lojalitného programu danej firmy. Lojalitné stratégie, trendy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01863-023, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 494.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1